Extra

Klantenservice

Klantenservice van Original Perfect Hair

Wil je graag in contact komen met Original Perfect Hair? Bekijk dan onze contactpagina voor alle contactgegevens.

Bestelprocedure
Wil je een product bestellen? Voeg deze dan toe aan jouw winkelmand. Dit kan via de productpagina of in het overzicht van de betreffende productcategorie. Om je winkelmand te bekijken, kun je bovenaan de website op het winkelmandje klikken. Je komt dan in het overzicht terecht. Volg alle stappen en vul het formulier naar volledige waarheid in, om je bestelling vervolgens te plaatsen.

Betaalmethoden
iDEAL
Betaal direct en veilig online via jouw eigen bank. iDEAL is de meeste gebruikte betaalmethoden in Nederland. Je kunt gemakkelijk via jouw eigen internetbankier omgeving de betaling direct voldoen. iDEAL kan gebruikt worden via de ABN AMRO, ING bank, Rabobank, Knab, Triodos, SNS bank, Van Lanschot Bankiers, ASN bank en RegioBank.

Bankoverschrijving
Betaal je liever vooruit per bankoverschrijving? Dat kan! Je kunt na het plaatsen van jouw bestelling, het totaalbedrag overmaken op bankrekening: NL11ABNA0581186435 t.n.v. Original Perfect Hair. Let op, je bestelling wordt pas verzonden zodra wij het totaalbedrag hebben ontvangen.

Onder rembours
Ben je liever zeker van ontvangst? Dan kun je er ook voor kiezen om de bestelling af te rekenen bij de bezorger. Indien je de betaling bij de bezorger niet kan voldoen, ontvang je jouw bestelling niet en wordt deze geretourneerd naar Original Perfect Hair.

Bezorgmethoden
Original Perfect Hair verzend al haar pakketten met PostNL. Bij bestellingen boven de € 150,00 gratis verzending.

Retourprocedure
Ben je niet tevreden over de ontvangen producten? Dan kan je deze binnen 14 dagen retourneren aan Original Perfect Hair. Stuur ons voordat je gaat retourneren wel even een e-mail via ons contactformulier. Op die manier weten wij, dat we jouw pakketje kunnen verwachten. De kosten voor het retour sturen van producten, zijn voor eigen rekening. Daarnaast moet het geretourneerde product aan een aantal eisen voldoen:

  • Het product mag slechts in die mate uitgepakt zijn als dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden;
  • Het product dient geheel compleet en in originele staat te zijn;
  • Het product mag beperkt gebruikt worden, maar niet meer dan zoals in een (fysieke)winkel mogelijk en toegestaan zou zijn;
  • Het product dient schoon te zijn, zoals je deze hebt ontvangen;
  • Het product mag niet geplaatst zijn;
  • Het product moet voorzien zijn van de originele verpakking en meegeleverde accessoires en/of handleidingen.

Wij betalen na ontvangst van je retour binnen 14 dagen uit. Eventuele schade ontstaan tijdens transport, zijn voor eigen rekening. Original Perfect Hair draagt geen verantwoordelijkheid voor deze schade.

Klachtenprocedure
Wij doen onze uiterste best om jou een zo goed mogelijke service te verlenen. Toch kan het gebeuren dat je ontevreden bent. Wij vernemen je klacht dan ook graag via ons contactformulier. Zodoende wij gezamenlijk een passende oplossing voor je probleem kunnen vinden.

Je klacht wordt na ontvangst direct in behandeling genomen en zal binnen 2 à 3 werkdagen worden beantwoord. Indien wij langer de tijd nodig hebben, word je hier direct van op de hoogte gebracht.

Let op! Ivm vakantie periode kan het langer duren dat de pakketten bezorgd worden.